پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181854
فيلم: تشريح سه ضلع "تحميل بر رهبري" در نطق امروز رسايي
تاریخ انتشار : 1394/03/28 09:34:53
نمایش : 2525
يک ضلع تحريم تحقير است که نسبت به مسئولين ما در اين مدت از سوي آمريکايي‌ها به کار گرفته شد يک ضلع تحميل تحريم است که عليه مردم به کار گرفته شد و يک ضلع تحريم تحريف بوداينکه گفته مي‌شود امام مخالف شعار مرگ بر آمريکا بود و برخي مي‌گويند که من در مورد قطعنامه ۵۹۸ حرف‌هاي ناگفته‌اي دارم که آن را بعداً مطرح مي‌کنم و قصد داشتم قبل از ۱۰ تير در آستانه تحميل کردن اين شرايط به رهبري مطرح کنم.
نايب رئيس کميسيون اصل نودم مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از اينکه تحريم‌هاي ايران در دو سال گذشته کاهش نيافته است، گفت: موضوع انرژي هسته‌اي نماد استقلال کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، حميد رسايي در نشست علني امروز مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور افزود: در مقطع فعلي انقلاب و جايگاهي که در آن قرار گرفته‌ايم جايي که تمام کفر در برابر عظمت و اقتدار ۳۷ ساله ملت ما سر تعظيم فرود آورده است و تنها دليل اين پيروزي،تبعيت اکثر مسئولان جمهوري اسلامي از رهبر انقلاب اسلامي و پيروي ملت شريف ايران از نايب امام زمان امام خامنه‌اي است.




فيلم: تشريح سه ضلع "تحميل" در نطق امروز رسايي | دانلود

 نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: با وجود اين متأسفانه هستند کساني که به رغم اين کارنامه درخشان ۳۷ ساله همچنان معتقد به عقب‌نشيني و کوتاه آمدن در برابر ستمگران عالم هستند.

وي ادامه داد: اين همان جمله‌اي است که رهبر معظم انقلاب در فرودين ماه امسال در مشهد فرمودند که براي حل مشکلات کشور دو نگاه وجود دارد؛ يک نگاه معتقد است براي حل مشکلات کشور بايد به توان داخلي تکيه کرد و نگاه ديگر اين است که براي حل مشکلات کشور بايد سياست خارجي را تغيير داد و دست از آرمان ها کشيد.
رسايي اظهار داشت: رهبر انقلاب در مشهد اين را فرمودند و تأکيد کردند بر اينکه نگاه دوم شکست خورده است و امروز موضوع انرژي هسته‌اي که نماد استقلال کشور ماست به يکي از عرصه‌هاي مهم کشور تبديل شده است که اين دو نگاه را نشان مي‌دهد.
نايب رئيس کميسيون اصل نودم مجلس اضافه کرد: از توافقنامه ژنو تا امروز که حدود يک سال و نيم مي‌گذرد به‌رغم خوشبيني‌ها و اعتمادهاي نابه‌جا به کدخداي بي‌خدا نه تنها تحريم‌ها کاهش نيافته بلکه بيشتر شده است؛ نه تنها توهين‌ها کاهش نيافته که اوباما که متأسفانه يکي از مسئولان ما او را باهوش و مؤدب خواند توهين‌هايش بيشتر شده و علاوه بر اين توهين‌ها تحقيرها هم بيشتر شده است.
رسايي اضافه کرد: متأسفانه باوجود تجربه تاريخي تيم مذاکره کننده و رئيس جمهور که در ساير توافقات سال‌هاي ۸۲ تا ۸۴ به دست آمد باز هم رئيس جمهور محترم و تيم مذاکره کننده به شيطان بزرگ و وعده‌هاي آن خوشبين هستند نه فقط خوشبين که گاهي مواضعي اتخاذ مي‌شود که جز آب به آسياب دشمن و فشار بيشتر بر مردم نتيجه‌اي ندارد.
وي ادامه داد: اينکه آب و نان خوردن حتي فرهنگ، هنر و ازدواج مردم را مرتبط به تحريم بدانيم يعني امريکا براي تحريم پذيرش توافق ظالمانه به ما فشار بياور.
رسايي گفت: نمايندگان محترم وظيفه ما امروز وظيفه‌اي تاريخي است امروز بعدازظهر از مقابل مجلس تجمع براي تشييع شهداي خون بر کفن است که با دست‌هاي بسته زنده به گور شده‌اند اين شهدا پيامشان اين است که ما از تحريم آب نترسيديم و با دست بسته مقاومت کرديم شما با دست باز چه مي‌کنيد؟
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس تصريح کرد: امروز طرحي و پيشنهادي را کميسيون امنيت ملي در صحن علني مجلس مطرح خواهد کرد که با رأي قاطعانه بايد آن مصوبه را تأييد کنيم و اين پيام را به تجمع ميليوني بدهيم که مجلس شوراي اسلامي پشت سر رهبر انقلاب مدافع رهبر انقلاب و تابع ايشان در حفظ خطوط و خط قرمزهاي هسته‌اي است.
رسايي افزود: بعضي از دوستان مي‌گويند وقتي رهبر انقلاب هستند، مگر کسي جرأت پيدا مي‌کند به ايشان موضوعي را تحميل کند عزيزان آن که علي(ع) بود به او ابوموسي اشعري را تحميل کردند حالا ايشان که سيدعلي است.
وي اضافه کرد: مگر غير از اين بود که خيانت برخي از فرماندهان امام حسن باعث صلح حسني شد مگر غير از اين بود امام فرمود من جام زهر را سرکشيدم امام نگفت داروي تلخ گفت جام زهر يعني مجبورم کردند که اين کار را کنم.
نايب رئيس کميسيون اصل نودم مجلس گفت: همه بدانيم تحميل به ولي خدا  نتيجه تصميم اصحاب ولي است نه تصميم خود ولي خدا. اول ياران علي(ع) تصميم گرفتند و تحميل را پذيرفتند بعد علي(ع) مجبور شد امروز اگر مجلس کوتاه بيايد شايد به رهبر انقلاب هم تحميل کنند ما بايد يکپارچه امروز اين پيغام را بدهيم که اجازه تحميل به کسي نمي دهيم.
اين نماينده مجلس اظهار داشت: تحميل سه ضلع داخلي، خارجي و ايدئولوژيک دارد. يک ضلع تحميل، تحقير است که امريکايي‌ها نسبت به مسئولان ما در اين مدت به کار گرفته‌اند، يک ضلع ديگر تحميل، تحريم است که نسبت به مردم به کار گرفته‌اند و ضلع ديگر تحميل، تحريف است. اينکه گفته شود امام مخالف شعار مرگ بر امريکا بود براي آماده سازي شزايط تحميل نظر آمريکاست.
وي افزود: کسي که (هاشمي) گفت من در مورد قطعنامه ۵۹۸ حرف‌هاي ناگفته‌اي دارم که بعدا خواهم گفت، قصد داشت قبل از ۱۰ تير ماه در آستانه تحميل کردن توافق هسته اي تحريفاتش زا بگويد تا شرايط را به رهبري انقلاب تحميل کند و شما ديديد رهبر معظم انقلاب چقدر زيرکانه در حرم حضرت امام فعل سوم را که ايدئولوژي‌سازي براي موضوع تحميل بود، خنثي کردند.
رسايي در پايان گفت: آقاي روحاني آب خوردن تحريم ربطي به تحريم ندارد بلکه جيسون رضائيان که امروز در بازداشت به سر مي‌رود جاسوس آمريکايي است که يکي از وظايف وي تحقيق در مورد آب شرب تهران بوده تا از اين طريق با خرابگاري در آن به ايران فشار وارد کند. سؤال ما در اينجا اين است چه مقام مسئولي در نهاد رياست جمهوري از جيسون رضائيان حمايت کرده چرا اجازه بازداشت اين مقام مسئول را که از اقوام برخي از مسئولين است نمي‌دهند.
وي افزود: من از سربازان گمنام امام زمان در سپاه و قوه قضاييه که محکم برابر اين پرونده ايستادند تشکر مي‌کنم ان‌شاءالله رأي يکپارچه مجلس ثابت مي‌کند مجلس پشت سر رهبر انقلاب و خون شهداست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html